Liran Lavi
קרא עוד
ציוד ברמה מדהימה ומחיר מצוין!!!!
Andrey Shuster‎‏
קרא עוד
שרות טוב. קבלתי הזמנה תוך יומיים וגם קיבלתי מתנה שלא ציפיתי בכלל.
Nati Bar On‎‏
קרא עוד
המשלוח הגיע בזריזות תוך יומיים, ארוז יפה, אפילו קיבלתי מתנה נוספת. בהיבט המקצועי - הספרים מדהימים, כתיבה נוחה והסברים ודגמים מפורטים, הספרים נותנים המון כלים למתאמן מתחיל ומתקדם וכאחד
Eyal Colorni‎‏
קרא עוד
בתחום הקטלבלס הפרוץ היום קשה למצוא אנשי מקצוע - אורי הוא אחד המובילים בתחום ...
Zone4You-אימונים קבוצתיים
קרא עוד
אחלה משקולת שבעולם ! ממליץ בחום:)
Aviv Kalo Lev
קרא עוד
מומלץ בחום♡
IRON- Functional Training
קרא עוד
אחלה ציוד! אחלה מחירים!
Nimrod Shalom
קרא עוד
תענוג של קטלבלס ועוד יותר תענוג של אנשים!
הקודם
הבא

ציוד כושר ביתי ומקצועי למתרגלי יוגה, פילאטיס, קרוספיט לאימון פונקציונלי.

כושר גופני

כושר גופני מתייחס למכלול היכולות של האדם לביצוע פעילות גופנית - מהירות, זריזות, כוח, כוח מתפרץ, גמישות, סיבולת שרירית, סיבולת לב-ריאה, שיווי משקל, קואורדינציה ודיוק בתנועה.

אימון כושר הוא הדרך העיקרית לשפר את הכושר הגופני. ניתן לקיים אימון כושר באופן עצמאי על ידי תרגילי משקל גוף ובאמצעות אביזרים או בחדרי כושר, בוקסים וסטודיואים.

מחקרים שנערכו הראו כי פעילות גופנית תדירה יכולה למנוע מחלות לב, סרטן, מחלות נשימה ומחלות מטבוליות כגון סוכרת וכולסטרול גבוה. אימון הכושר יכול לתרום לירידה במשקל ולחיזוק מערכות הגוף.

שיטות אימון כושר נפוצות :
קטלבלס, קרוספיט, פילאטיס, אימון רצועות, יוגה, פלדנקרייז וכו'

מהי יוגה?
המילה יוגה מפורשת על פי רוב כאיחוד - איחוד של הגוף והנפש, המודע והלא מודע וכו'. חלק גדול מהמתרגלים יוגה מתייחסים בעיקר לרובד הגופני - אסאנות (תנוחות) ופראניאמה (תרגילי נשימה).

מה צריך להביא לשיעור יוגה?
✅ מזרון יוגה (חשוב שהמזרן יאפשר השתרשות בקרקע וימנע החלקה).
✅ מגבת יוגה.
✅ בקבוק שתייה.

אביזרים מומלצים לתרגול עצמי :
✅ גלגל יוגה
✅ גליל
✅ רצועת מתיחה
✅ קוביות

סוגי היוגה המתמקדים בעיקר בהיבט הגופני והנשימה:
✅ ויניאסה יוגה – דגש על תנועתיות בהתאם ליכולתו ולצרכיו של המתרגל.
✅ איינגאר יוגה - דגש על ביצוע מדויק של התנוחות ומדגישה העזרות באביזרים שונים.
✅ אשטנגה ויניאסה יוגה – שיטה אנרגטית מורכבת מסדרות קבועות של רצפי תנוחות.
✅ שיווננדה יוגה – דגש על ביצוע חמישה עקרונות: תרגול נכון, נשימה נכונה, הרפיה נכונה, מחשבה נכונה ותזונה נכונה.

פילאטיס
שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.